Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem możesz złożyć reklamację.
W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.


Reklamacji możesz dokonać odsyłając do nas wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:

Red Bird
"Dział reklamacji"
Franciszka Plocka 7
94-106 Łódź

lub korzystając z usługi "Szybkie zwroty" świadczonej przez InPost - szczegóły

 

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka zwrotna powinna zawierać:

  • Reklamowany produkt
  • Wypełnione pismo reklamacyjne
  • Dowód zakupu lub dane osoby na którą było składane zamówienie


Najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.

W celu zapewnienia najwyższej jakości usług korzystamy z informacji przechowywanych w przeglądarce internetowej. Zapoznaj się z polityką cookies.
Zamknij